mandag 23. januar 2012

Untitled.

I går orka jeg ikke skrive noe som helst. Jeg kom i skade for å kikke litt på blogg-topplistene, noe jeg ikke har brydd meg så mye med å gjøre. Resten av dagen brukte jeg all energi på å kjempe mot trangen til å klore øynene ut på meg selv.
Dagen i dag gikk jeg ut fra at jeg kom til å tilbringe i dusjen, gråtende, mens jeg skrubbet meg med stålull, og allikevel følte at jeg aldri ALDRI kom til å bli ren igjen.....

Har verden gått helt av skaftet?? Eller har alt bare blitt synligere nå?

Ville det vært sånn hvis blogging fantes da jeg gikk på landbruksskolen?:
(For eventuelle nye lesere: dette refererer til blogginnlegget mitt den 17/1)

Den ekle følelsen av alt det perverst hjernedøde, selvsentrerte og ondskapsfulle jeg hadde lest hang ved da jeg våkna i dag.
Men så snakka jeg litt med min skjønne lille datter på 9 om at verden ikke kun dreier seg om utseende og å være så jævlige som mulig mot hverandre. Litt for å friske opp for meg selv også... Og til min store glede hadde hun fortsatt bra koll både på selvbilde og medmenneskelighet. 

Stakkars jenter på 16.




3 kommentarer:

  1. Syns bloggen din er eit friskt pust blant alt skvalder og skryt om uvesentleghetar og dill-dall som sminke, interiør og kaker! Gjev meg heller eit litt ramsalt og skrått blikk på tilværelsen, og eg sit og humrar og ler - og det finst fleire som oss!!! Så stå på, du Mona!!! Gledar meg alt til neste gong!!! ;0)

    SvarSlett
  2. Iiiik, du glemte aiilaiinner! Korsn legg æ på den?!!

    SvarSlett
  3. hahaha.. så bra :)

    SvarSlett